Week 7 en 8 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Anne Vos - WaarBenJij.nu Week 7 en 8 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Anne Vos - WaarBenJij.nu

Week 7 en 8

Blijf op de hoogte en volg Anne

30 Juni 2019 | Frankrijk, Souillac

Bonjour!!!
Helaas ben ik deze week verkouden geworden. Dus dat was niet zo fijn had heel erg last van een verstopte neus en keelpijn en hoofdpijn. Het was heel druk op het park en er was dus veel te doen als we in het restaurant werkten veel afwas veel bedienen het was veel werk maar het was wel supergezellig dus ja dat maakte het werken weer leuk!

s’ Ochtends hebben we net als vorige week het restaurant schoongemaakt en opgeruimt en de tafels weer op nieuw gedekt. Ook kunnen de mensen sinds deze week ontbijten in het restaurant dus daar moeten wij de afwas ook van doen. En s’ middags weer lekker vrij wat ik deze week ook wel echt nodig had kon ik even een middagdutje doen en aan sterken voor de avonddienst. Zondag zijn we met een groep gaan picknicken aan de Dordogne het was heel gezellig we hebben spelletjes gedaan en lekker gegeten. Het was een leuke dag. Toen we s ‘avonds weer in het huisje waren toen begon mijn voet te branden en keek ik was mijn hele voet helemaal verbrand door de zon. Ik had me helemaal goed ingesmeerd maar was mijn voeten vergeten hahaha dus dat was iets minder.

Maandag en dinsdag hebben we weer in het restaurant gewerkt alles weer schoongemaakt en opgeruimd. En woensdag was het hier 40 graden dus lekker warm en mochten we in het zwembad werken want de zijkant van het zwembad moest schoongemaakt worden. Dus dat was niet zo heel vervelend klusje om te doen in de hitte. Donderdag gingen we het ijspaleis opruimen en schoonmaken. Het ijspaleis is een huisje dat bij het zwembad staat waar in het hoogseizoen ijsjes, koffie, thee en waterspeelgoed word verkocht. Vrijdag hebben we Bon Appetit schoongemaakt want het vet moest weer verandert worden en net als de vorige keer ging dat helemaal fout en lag er weer allemaal vet op de grond. Dus dat mochten wij weer lekker opruimen en de vloer opnieuw schrobben.

au revoir !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Souillac

Anne

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 1516

Voorgaande reizen:

06 Mei 2019 - 12 Juli 2019

buitenlandstage

Landen bezocht: